“En iyi çözüm üreten marka olmaya devam ediyoruz. Bu dönemde en önemli faktör ulaşılabilir olmak ve doğru bilgileri paylaşmak. Müşterilerimize hayatı kolaylaştıracak çözümleri en hızlı ve en doğru bir şekilde sunmaya devam edeceğiz.

  • Salgın döneminde rehavete kapılmanın aksine faaliyetlerine daha da hız vermiş olan ATC Air Trade Centre, yeni döneme erken adapte olan şirketlerden. “Yeni ortamda yeniklerimizle birlikte müşterilerimize en iyi seviyede hizmet etmek en büyük hedefimiz” diyen ATC Air Trade Centre İş Geliştirme Müdürü Sadin Tellioğlu ile ‘Yeni Normal’ dönemi ve sonrasını ele almaya çalıştık. Halihazırdaki iş modelinizde salgın hastalık döneminde ne tür değişiklikler gerçekleştirdiniz?

İş modelimizi, pandemi döneminde başta çoklu ve kalabalık ortamlardan uzak durmak kaydıyla, ofisimizin tamamen on-line çalışma ortamında hızlı ve aktif kullanabilmek için gerekli tüm on-line altyapı gereklilikleri ile kurduk. Bunun sayesinden bugünlerde hizmetlerimizin tamamına yakınını on-line şekilde müşterilerimize sunuyoruz. Doğal olarak satış ekibimizin müşterilere olan ziyaretleri minimum seviye geldi. Gerekli acil durumlarda ve belli projelerde tüm tedbirleri alarak şantiye ve müşteri ziyaretleri yapıyoruz, böylelikle müşterilerle irtibatlı bulunuyoruz.

  • Geliştirdiğiniz yeni modellerde ana stratejiniz ne oldu?

Bulunduğumuz ortamda çalışma modelimizin ana stratejisi, çok daha hızlı, daha detaylı, müşteri ve müşteri memnuniyeti odaklı olmak. Vermiş olduğumuz tekliflerde ve sunmuş olduğumuz ürünlerde, müşterileri en az yoracak şeklinde, açık ve tüm detayları içeren, en az sorunlarla karşılaştıracak şeklinde hizmet etmeye dikkat ediyoruz. Bu dönemde en önemli ana stratejilerimizden biri de, hizmetlerimizin daima ulaşılabilir ve müşteri destek hattımızın sürekli olarak kullanılabilir olmasıdır. Bu strateji sayesinde başarılı olduk diyebiliriz.

  • Bu süreçte müşterilerinize ve iş ortaklarınıza sunmuş olduğunuz yeni hizmet modellerinden biraz bahseder misiniz?

Kurum içinde ve kurum dışında çeşitli on-line platformları ve araçları kullanarak toplantı yapıyoruz. İletişim, planlama, gereken kontrol ve değerlendirmeleri hızlı ve verimli bir şekilde organize ediyoruz.

  • Salgın sonrası herkesin umutla beklediği ve bir kısım sektörün adım adım geçmeye başladığı ‘Yeni Normal’ dönem için ne tür hazırlıklarınız bulunuyor?

Sıkça duyduğumuz ‘Hiçbir şey eskisi gibi olmayacak’ cümlesine biz de inanıyoruz. Çok daha dijital, çok daha hızlı ve veriye dayalı ‘Yeni Normal’ dönem hepimiz için hızlı bir şekilde başladı. Son birkaç ay on-line ve daha dijital bir iş modelii ATC Air Trade Centre olarak test ettik ve çalışma arkadaşlarımız oldukça uyumlu bir duruş sergilediler. Bundan sonrada tüm iş süreçlerimizin daha fazla dital olacağını inanıyoruz. Pozisyonumuzu, stratejilerimizi ve adımlarımızı buna göre şekillendiriyoruz.

  • Bence bu yeni döneme sizlerin olduğu kadar iş ortaklarınız da aynı şekilde hazırlıklı başlamaları gerekmekte. Bu anlamda iş ortaklarınızla ortak geliştirdiğiniz çözümler var mı?

Ne kadar fiziki ortamda bir araya gelmeyecek olsak da, iş ortaklarımızla ve müşterimizle yeni dijital formatı hepimiz aktif bir şekilde kullanıyoruz. Bundan sonra da kullanmaya devam edeceğiz. Daha önce de söylediğim gibi, bu dönemde en önemli faktör ulaşılabilir olmak ve doğru bilgileri paylaşmak. Müşterilerimize hayatı kolaylaştıracak çözümleri en hızlı ve en doğru bir şekilde sunmaya devam edeceğiz.

Klima Santralleri

  • Yaşanılan her kriz bazı fırsatların da ortaya çıkmasına sebep oluyor. Sizce küresel boyutta yaşanılan bu salgın sonrası sektörde ne gibi fırsatlar meydana gelebilir? Şirket olarak beklediğiniz fırsatlar için geliştirdiğiniz bir planınız bulunuyor mu?

Pandemi ve güvensizlik döneminde, güvenilir olmak en önemli değerlerimizden biridir. Biz ATC Air Trade Centre olarak, misyonumuzun doğrultusunda, insan sağlığına ve çevreye duyarlı, etik, güvenilir, müşteri memnuniyeti odaklı HVAC uygulamalarında en iyi çözüm üreten marka olmaya devam ediyoruz. Müşterilerimizden gelen taleplerde veya birlikte çalıştığımız projelerde daha detaylı, daha güvenilir ve aynı zamanda çok daha hızlı çözümler üretiyoruz. Böylece firmamıza ve markamıza güvenirliliği ve sadakati son döneminde daha da artmış olduk. Pozitif etki olarak, normal iş hacminin bir kalem daha üstü yakaladık. İzmir’de yer alan fabrikamızda üretim bir dakika bile durmadan tüm hızıyla devam etmekte. Tüm tedbirleri alınarak, gerekli eğitim ve tatbikatı yaparak fabrikamızdaki arkadaşlarımız tüm öz veriyle üretmeye devam ediyorlar. Yeni yaşam ve çalışma şartlara kolay adapte olması, müşterilerin isteklere doğru ve hızlı cevap vermesi, müşterinin takibi bu dönemde ATC Air Trade Centre’in firmalar arasında olarak çok önemli fark yarattı. Yeni şartlar uyum sağlayan, tüm süreçleri iyi koordine eden ve müşterileri mutlu eden firmalar kazanmaya devam edecekler.

  • Son olarak eklemek istedikleriniz?

Umarız bu dönemi sağlıklı bir şekilde, minimum zararla tüm insanlık atlatır. Bizler şirket olarak daha kurumsal, daha on-line hizmet seviyemizi artırmaya devam ettirmek için önemli adımları atıyoruz. Yeni ortamda yeniklerimizle birlikte müşterilerimize en iyi seviyede hizmet etmek en büyük hedefimiz. Umuyoruz yeni normale en hızlı şekilde adapte olup tüm insanlık sağlıklı günlere kavuşacaktır.

Klima Santralleri